>

Kristina Kasalova

Kristina Kasalova
Senior e-commerce consultant @ Acomware
Ekonomická univerzita v Bratislave, Bratislava, International management, 2012
Praha, Česká republika

Prečo som na GROWNi

Ahoj, stojíš pred rozhodnutím o štúdiu, živote a práci v zahraničí alebo úplnej zmene kariéry? Mám s tým vsetkým sama skúsenosti a rada pomôžem pohľadom z inej perspektívy. Taktiež môžem pomôcť s marketingovou online stratégiou či online reklamou a tipmi na zladenie osobného a pracovného života.

Rada sa učím a kontaktujem so zaujímavými ľudmi. Dúfam, že tu nájdem ďalším podobne zameraných ľudí s ktorými sa môžeme vzájomne obohatiť.

S čím viem ako dobrovoľník pomôcť

marketing
strategy consulting
online reklama

Viac o mne

Momentálne som na rodičovskej dovolenke, počas ktorej sa okrem starostlivosti o deti venujem štúdiu programovania (full stack web development) a plánujem presun do IT odvetvia po jej skončení.

Študovala som na talianskom bilingválnom gymnáziu v Bratislave a neskôr bilingválny odbor Medzinárodný manažment (v angličtine) na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Po štúdiu som na vlastnú päsť odišla do Londýna a našla si prácu v reklamnej agentúre a postupne sa vypracovala na vedúcu menšieho týmu. Po 5 rokoch som sa s partnerom presunula do Prahy, kde som pokračovala v práci v online marketingu, so zameraním na výkonnostnú reklamu, predovšetkým pre eshopy, ale pomáhala som aj niekoľkým väčším značkám.

Mimo práce a rodiny sa venujem fitness a posilovaniu, ručným prácam, rada čítam a pozerám filmy.

Kľúčové slová o mne

život v zahraničí
zmena kariéry
online strategia

Pracovné skúsenosti

Senior e-commerce consultant @ Acomware
Praha
Práca s klientami na vhodnej stratégii online reklamy pre ich eshop alebo značku. Ako konzultant som hlavným styčným bodom klienta s agentúrou, zisťujem jeho potreby, informujem ho o vývoje aktivít a zbieram jeho spätnú väzbu. Sama pripravujem a prezentujem stratégiu a možnosti (s podkladmi od kolegov - špecialistov). Do vnútra agentúry fungujem ako projektový manažér jednotlivých zákaziek, zadávam a koordinujem prácu a výstupy špecialistov pridelených zákazke.
2017 - súčasnosť
Programmatic Account Manager @ NMPi
Londýn, Spojené kráľovstvo
Vedúca tímu špecialistov programatickej reklamy. Spolu s Account Director-om som bola v kontakte s klientom, prezentovala prácu svojho týmu, pripravovala a zodpovedala za podklady na pravidelné týždenné, mešačné a štvrťročné stretnutia. S kolegami-špecialistami som denne dohliadala na vývoj kampaní a ich optimalizáciu. Celkovo som viedla 2-4 špecialistov (na pozíciách junior - senior programmatic specialist).
2015 - 2017

Vzdelanie

Vysokoškolské
Ing., International management
Ekonomická univerzita v Bratislave, Bratislava
Štúdium medzinárodného manažmentu vedené celé v angličtine, vrátane diplomovej práce. Štúdium bolo intenzívne zamerané na riešenie prípadových štúdií z reálnych firiem, curriculum malo veľký prekryv s MBA štúdiom.
2010 – 2012
Bc., Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu
Ekonomická univerzita v Bratislave, Bratislava
2007 – 2010
Stredoškolské
Gymnáziu Ladislava Sáru 1
Bratislava
Bilingválne štúdium v talianskom jazyku
2002 – 2007

Doplnkové aktivity a úspechy

KPMG International Case Competition - víťaz národného kola
Súťaž v riešení a prezentácií riešenia prípadových štúdií v časovom úseku. Prípady boli orientované na analýzu, riešenie a návrh stratégie postupu pre strategické, kultúrne či finančné otázky, ľudské zdroje, medzinárodnú expanziu s menším presahom do iných tém. Prezentáciu sme museli pripraviť za cca 3 hodiny a odprezentovať za 15 minút pred odbornou porotou z KPMG a univerzit. Podklady, prezentácia aj diskusia prebiehali v angličtine. V tíme sme boli celkovo 4, vyhrali sme celoslovenské kolo a postúpili na medzinárodnú súťaž do Hong Kongu.
2011
Dell Case Competition - víťaz
Riešenie prípadovej štúdie so zameraním na obchod a financie. Prípadovú štúdiu som riešila doma, jednotlivo, a prezentovala v AJ pred ďalšími súťažiacimi a porotou.
2011
Henkel Innovation Challenge - 2. miesto
Súťaž sa zameriava na vymyslenie a odprezentovanie nápadu na inovatívny výrobok, ktorý by mohol byť v portfóliu spoločnosti v roku 2030. Na prípravu sme mali 30 dní, prezentácia bola pred odbornou porotou v angličtine.
2011
VÚB Customer Satisfaction Award - víťaz národného kola
Riešili sme zadanie na zlepšenie zákazníckej skúsenosti klientov VÚB Banky v online prostredí (na Facebooku). Riešenie sme prezentovali pred porotou v ktorej boli aj odborníci na danú problematiku zo seniorného vedenia VÚB. V týme sme boli 2 a mali sme pôvodne svoje riešenie prezentovať aj medzinárodne na finále v materskej spoločnosti banky, ale to sa nakoniec neuskutočnilo.
2012

Preferencie

Ako rýchlo reagujem

do 3 dní


Ďalší dobrovoľníci