David Pál

Customer Care Representative @ AT&T Global Network Services Slovakia, s.r.o.
Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra, Anglistika, Amerikanistika, 2018
Horné Saliby, Trnavský, Slovensko

Skúsenosti mám hlavne s prácou s ľuďmi, či už v administratíve, hotelierstve alebo obchodnom segmente alebo v priamom kontakte či predaji so zákazníkmi.

marketing
administratíva
akademická angličtina
prekladateľstvo a tlmočníctvo
Aby Dobrovoľník vedel, kto prejavuje záujem, prihlás sa a skontroluj, či máš poriadne vyplnený svoj profil.

Najdôležitejšie kľúčové slová o mne

zodpovednosť, chuť pracovať v kolektíve, komunikatívnosť, pozitívny prístup, cieľavedomosť
ambicióznosť
tímová spolupráca

Viac o mne

mám vyštudovaný anglicky jazyk v odbornej komunikácii na UKF v Nitre, moentálne mám ukonečené všetky predmety a ostáva mi odovzdať iba diplomovú prácu, predtým som študoval Obchodnú Akadémiu, so zameraním ekonóm - účtovník. Ovládam teda pracovať s účtovníctvom, faktúrami, personalistiku, prstoklad, a aj marketingové komunikácie.

Čo sa týka záujmov mám ich mnoho ale také naj sú určite cestovanie, fotografovanie, spoznávanie nových ľudí, učenie sa nových vecí a rozširovanie obzorov.

Vzdelanie

Vysokoškolské
Bakalár, Anglistika, Amerikanistika
2014 – 2018
Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra
Magister, Anglický jazyk v odbornej komunikácii
2018 –
Univerzita Konštantína Filozofa, Nitra
Stredoškolské
Obchodná Akadémia
2010 – 2014
Sereď
smer účtovník - ekonóm

Pracovné skúsenosti

pokladník @ METRO Cash & Carry SR s. r. o.
2017 - 2017
Nitra
samostatné a iniciatívne dopĺňanie tovaru proaktívny predaj a starostlivosť o zákazníkov vychystávanie (pickovanie) tovaru pre rozvoz udržovanie predajnej plochy v čistote kontrola kvality dodaného sortimentu, sledovanosť skladových zásob a expirácií
Recepčný @ Hotel Crowne Plaza
2018 - 2018
Bratislava
poskytovanie služieb hosťom najvyššieho štandardu, nápomocnosť pre zákazníkom, spolupracovníkom. kontrolovanie zoznamu príchodov a vítanie hostí, prideľovanie izieb podľa dostupnosti, zabezpečovanie riadnu registráciu spolupracovať s inými oddeleniami hotela.
Travel konzultant – pobytové oddelenie @ Pelikán.sk
2019 - 2019
Bratislava
predaj zájazdov aktívna telefonická komunikácia pri vypracovaní požiadaviek a pri spracovaní objednávok vypracovanie dovolenkových ponúk podľa požiadaviek klienta
Customer Care Representative @ AT&T Global Network Services Slovakia, s.r.o.
2020 - 2020
Bratislava
Pomoc medzinárodným klientom s ich požiadavkami Vytváranie vzťahov so zákazníkmi Riešenie problémov

Doplnkové aktivity a úspechy

2020

Preferencie

  • neziskovke, škole
  • verejnej inštitúcii
  • startupu
  • študentskému projektu
  • jednorazovo
  • do 3 mesiacov
  • do 6 mesiacov
  • do 9 mesiacov
  • do 12 mesiacov
  • osobné stretnutia
  • na ďiaľku (online)
  • Nahlásiť používateľa