Príležitosť Personal branding. Ako si vytvoriť obsahovú stratégiu osobnej značky (Tony Dúbravec)

Personal branding. Ako si vytvoriť obsahovú stratégiu osobnej značky (Tony Dúbravec)

Študenti vysokej školy, mladí profesionáli, profesionáli, startupy

Kto by si mal obsahovú stratégiu personálneho bradingu vytvoriť? Ako vytvárať obsah, aby to nepôsobilo ako propaganda a vychvaľovanie sa? Aké sú nevyhnutné kroky či postup, keď si chcem vytvoriť obsahovú stratégiu budovania osobnej značky?

personal branding
osobné PR
osobná značka
obsahová stratégia
obsahový marketing
Typ vzdelávania
Kurz
Autor
Hosť: Tony Dúbravec, špecialista na sociálne siete a content marketing / Moderátorka: Jana Malaga, špecialistka na obsahový a influencer marketing

Popis

Na rozdiel od reklamy má obsahová stratégia osobnej značky v prvej línii persónu nepropagovať. Snaží sa vzbudzovať záujem o to, čo daná persóna robí, či o jej produkty a služby. Vďaka tomu dokáže prirodzene a dlhodobo fungovať.

Na tému osobnej značky a osobného PR sa Jana Malaga rozprávala s Tonym Dúbravcom. Tony sa 9 rokov venuje sociálnym sieťam a content marketingu. Je lektorom vzdelávacích projektov Digitálna univerzita a Creative Academy, kde učí, ako využívať sociálne siete zmysluplne a udržateľne. Tvorí podcasty Doba Digitálna a Tony Dúbravec podcast.


Vypočujte si podcast na:

Spotify
SoundCloud


O autorovi

Hosť: Tony Dúbravec, špecialista na sociálne siete a content marketing / Moderátorka: Jana Malaga, špecialistka na obsahový a influencer marketing

Tony Dúbravec sa 9 rokov venuje sociálnym sieťam a content marketingu. Je lektorom vzdelávacích projektov Digitálna univerzita a Creative Academy, kde učí, ako využívať sociálne siete zmysluplne a udržateľne. Tvorí podcasty Doba Digitálna a Tony Dúbravec podcast.