Príležitosť GROWps: Service design - ako zlepšovať svoje služby?

GROWps: Service design - ako zlepšovať svoje služby?

Mladí profesionáli, profesionáli, verejné inštitúcie

Ako zlepšovať svoje služby a CX pomocou service designu? 

Rozmýšľaš, ako by sa dali inovovať tvoje služby v stredne veľkej firme či korporáci? Uvažuješ ako zistiť,  či tvoj produkt alebo služba spĺňajú aj potreby užívateľov prípadne ako vylepšiť zákaznícku skúsenosť?  

Prihlás sa do pracovnej skupiny Service design a nauč sa ako na to! Vďaka pracovnej skupine, ktorú vedie Adam Brocka - Head of Customer Experience v Kiuub, získaš vedomosti o tom, čo funguje a nefunguje v oblasti služieb. Adam je rovnako tréner a kvalitár, ktorý pomáhal stratupom v inkubačných a akceleračných programoch ako Uplift s nastavením dlhodobej udržateľnosti. 

V GROWNi GROWps zistíš, akým smerom sa uberať v tvojej organizácii v oblasti služieb a inšpiruješ sa od ďalších organizácii. Skupina je vhodná pre CEOs či manažérov v stredne veľkých firmách či korporáciách. 

Pridaj sa do našej pracovnej skupiny a zisti, akým smerom sa treba uberať ak chceš svoje zlepšovať služby:   


Deadline na prihlásenie: 27. 3. 2022


Prvé stretnutie nás čaká už 31. 3. o 18:00! Tak neváhaj a klikni na "CHCEM SA PRIHLÁSIŤ"

zákaznícky servis
design thinking
služby
inovácie
validácia nápadu
customer experience
customer journey
život v korporáte
Typ vzdelávania
Skupina
Ambasádor/ka
Adam Brocka

Popis

Pridaj sa do našej pracovnej skupiny a zisti, akým smerom sa uberá service design a nauč sa viac o:

  • Service design 

Vďaka service designu dodáte svojim klientom reálnu hodnotu, ktorú potrebujú. Povieme si, ako správne inovovať služby tak, aby boli zmysluplné a splnili potreby cieľovej skupiny, ktorej majú slúžiť.  

  • Design thinking 

Design Thinking nie je len o procese ako pochopiť klienta a jeho zákazníkov, ale predovšetkým o efektívnych riešeniach. A my vám ukážeme, ako s ním začať. 

  • Zákaznícka cesta a skúsenosť (Customer journey & Customer experience) 

Zaistite svojim klientom skvelú zákaznícku skúsenosť už od začiatku tak, že budú spokojní so službou a budú sa k Vám neustále vracať. Povieme si, ako pomocou mapovania zákazníckych ciest zlepšovať služby tak, aby o vás klienti s nadšením rozprávali svojim známym. 

  • Validácia produktov a služieb 

Ak si nie ste úplne istý, či služba alebo produkt, ktorý vyvíjate bude úspešný, a chcete minimalizovať riziko neúspechu, validácia je ten správny krok. Ešte pred uvedením produktu alebo služby na trh, si povieme ako overiť či čas, peniaze a energia investovaná do projektu stojí za to.

Všetkými týmito témami vás prevedie tím pracujúci v inovačnom štúdiu Kiuub, ktoré sa venuje zlepšovaniu alebo tvoreniu nových služieb služieb a ich uvádzaniu na trh pre svojich klientov. Medzi ich spokojných klientov patrí napríklad aj Tatra banka, ŠKODA AUTO Slovensko, Magistrát mesta Bratislava a iné zaujímavé spoločnosti, ktorým pomáhali pri riešení ich inovačných problémov.

Kontinuita: Stretávame na 2 hodiny online 1-krát za mesiac po dobu 5 až 6 mesiacov. 

Deadline na prihlásenie: 27. 3. 2022

Prvé stretnutie: 31. 3. 2022 o 18:00

Túto pracovnú skupinu otvárame prvýkrát, takže aj ty môžeš byť jedným z prvých účastníkov, ktorí v rámci GROWps otvoria tému service designu a služieb. Účastníci prechádzajú výberovým procesom a keď sa ti podarí do skupiny dostať, môžeš sa tešiť na stretnutia s dynamickými témami, ktoré pokryjú ako vyššie uvedené témy, tak aj témy, ktoré zaujímajú teba a ostatných účastníkov.

Viac o pracovnej skupine - GROWNi GROWps:

Knowledge sharing: Skupina funguje na princípe knowledge sharingu. To znamená, že je malá, je v nej veľa priestoru na networking aj výmenu informácii. Účastníci sú vyberaný tak, aby boli dostatočne rozdielni, vďaka čomu sa môžu navzájom od seba učiť a maximalizovať rozvojový charakter skupiny. Nezáleží na tom, či si študent, profesionál, či firma v ktorej pracuješ je malá alebo veľká. Možno máš sa len zaujímaš o budovanie komunít. Skupina je diverzná a hravo zapadneš.

GROWps - GROWNi pracovné skupiny fungujú zadarmo a s cieľom prepojiť uzavretú skupinu špecialistov a nadšencov okolo konkrétnej témy - pravidelne a na dlhšie obdobie tak, aby mohlo dôjsť k skutočnému spoznaniu sa, výmene skúsenosti a znalostí, riešeniu reálnych problémov a napredovaniu. Skupina je vedená skúseným ambasádorom, ale vyžaduje sa vždy interaktivita, trochu prípravy, iniciatíva a ochota zdieľať.

Ambasádori: Každá skupina je vedená odborníkom z danej oblasti, ktorý pôsobí ako facilitátor. Prináša svoje jedinečné skúsenosti a udáva rámec problematike. Zároveň zodpovedá za chod skupiny a zapájanie sa členov. Sú to najmä zaujímaví odborníci zo zahraničia, ktorí vedia priniesť pohľad zvonku.

Princípy GROWps:

Zapájame sa všetci: Vedľajším efektom pracovných skupín je aj komunita. Naučíš sa teda novým veciam a k tomu spoznáš nových inšpiratívnych ľudí, od ktorých sa môžeš učiť, a ktorí sa môžu učiť od teba.

Kamery sú podľa možnosti zapnuté: Prosíme účastníkov, aby mali zapnuté kamery, teda sa u nás nebudeš rozprávať so šedými štvorčekmi (aj keď samozrejme nie každý má technické vymoženosti, ktoré by dovoľovali zapnutie kamery, čo plne rešpektujeme).

Plne sa sústredíme: Snažíme sa, aby účastníci mohli venovať maximum svojej pozornosti stretnutiu. Preto aj dopredu plánujeme a komunikujeme stretnutia.

Tvoríme komunitu: Nie je to len o budovaní vedomostí, ale aj o tebe, o jednotlivcovi v skupine ľudí, ktorá sa snaží napredovať vpred. V skupine môžeš slobodne prichádzať s nápadmi, navrhovať témy a komunikovať s ľuďmi. 

Aktívne sa počúvame: Okrem toho, že získaš nové vedomosti, nápady, rady a zaujímavý network ľudí ako si ty, zlepšíš sa aj v počúvaní druhých. V tomto skille je málo expertov a preto aj táto skupina ti pomôže zlepšiť sa.

O ambasádorovi/ke

Adam Brocka

Head of Customer Experience v Kiuub, tréner a kvalitár, ktorý pomáhal stratupom v inkubačných a akceleračných programoch ako Uplift s nastavením dlhodobej udržateľnosti. V Kiuube stráži a spravuje zákaznícku cestu tak, aby ich klientom prinášali neustále vylepšené a kvalitnejšie služby. Zároveň sa venuje marketingovej stratégii a je certifikovaným trénerom Google pre Design Thinking.