Ako zlepšovať svoje služby a CX pomocou service designu?
Rozmýšľaš, ako by sa dali inovovať tvoje služby v stredne veľkej firme či korporáci? Uvažuješ ako zistiť, či tvoj produkt alebo služba spĺňajú aj potreby užívateľov prípadne ako vylepšiť zákaznícku skúsenosť?
Prihlás sa do pracovnej skupiny Service design a nauč sa ako na to! Vďaka pracovnej skupine, ktorú vedie Adam Brocka - Head of Customer Experience v Kiuub, získaš vedomosti o tom, čo funguje a nefunguje v oblasti služieb. Adam je rovnako tréner a kvalitár, ktorý pomáhal stratupom v inkubačných a akceleračných programoch ako Uplift s nastavením dlhodobej udržateľnosti.
V GROWNi GROWps zistíš, akým smerom sa uberať v tvojej organizácii v oblasti služieb a inšpiruješ sa od ďalších organizácii. Skupina je vhodná pre CEOs či manažérov v stredne veľkých firmách či korporáciách.
Pridaj sa do našej pracovnej skupiny a zisti, akým smerom sa treba uberať ak chceš svoje zlepšovať služby:
Deadline na prihlásenie: 27. 3. 2022
Prvé stretnutie nás čaká už 31. 3. o 18:00! Tak neváhaj a klikni na "CHCEM SA PRIHLÁSIŤ"
Pridaj sa do našej pracovnej skupiny a zisti, akým smerom sa uberá service design a nauč sa viac o:
Service design
Vďaka service designu dodáte svojim klientom reálnu hodnotu, ktorú potrebujú. Povieme si, ako správne inovovať služby tak, aby boli zmysluplné a splnili potreby cieľovej skupiny, ktorej majú slúžiť.
Design thinking
Design Thinking nie je len o procese ako pochopiť klienta a jeho zákazníkov, ale predovšetkým o efektívnych riešeniach. A my vám ukážeme, ako s ním začať.
Zákaznícka cesta a skúsenosť (Customer journey & Customer experience)
Zaistite svojim klientom skvelú zákaznícku skúsenosť už od začiatku tak, že budú spokojní so službou a budú sa k Vám neustále vracať. Povieme si, ako pomocou mapovania zákazníckych ciest zlepšovať služby tak, aby o vás klienti s nadšením rozprávali svojim známym.
Validácia produktov a služieb
Ak si nie ste úplne istý, či služba alebo produkt, ktorý vyvíjate bude úspešný, a chcete minimalizovať riziko neúspechu, validácia je ten správny krok. Ešte pred uvedením produktu alebo služby na trh, si povieme ako overiť či čas, peniaze a energia investovaná do projektu stojí za to.
Všetkými týmito témami vás prevedie tím pracujúci v inovačnom štúdiu Kiuub, ktoré sa venuje zlepšovaniu alebo tvoreniu nových služieb služieb a ich uvádzaniu na trh pre svojich klientov. Medzi ich spokojných klientov patrí napríklad aj Tatra banka, ŠKODA AUTO Slovensko, Magistrát mesta Bratislava a iné zaujímavé spoločnosti, ktorým pomáhali pri riešení ich inovačných problémov.
Kontinuita: Stretávame na 2 hodiny online 1-krát za mesiac po dobu 5 až 6 mesiacov.
Deadline na prihlásenie: 27. 3. 2022
Prvé stretnutie: 31. 3. 2022 o 18:00
Túto pracovnú skupinu otvárame prvýkrát, takže aj ty môžeš byť jedným z prvých účastníkov, ktorí v rámci GROWps otvoria tému service designu a služieb. Účastníci prechádzajú výberovým procesom a keď sa ti podarí do skupiny dostať, môžeš sa tešiť na stretnutia s dynamickými témami, ktoré pokryjú ako vyššie uvedené témy, tak aj témy, ktoré zaujímajú teba a ostatných účastníkov.
Viac o pracovnej skupine - GROWNi GROWps:
Knowledge sharing: Skupina funguje na princípe knowledge sharingu. To znamená, že je malá, je v nej veľa priestoru na networking aj výmenu informácii. Účastníci sú vyberaný tak, aby boli dostatočne rozdielni, vďaka čomu sa môžu navzájom od seba učiť a maximalizovať rozvojový charakter skupiny. Nezáleží na tom, či si študent, profesionál, či firma v ktorej pracuješ je malá alebo veľká. Možno máš sa len zaujímaš o budovanie komunít. Skupina je diverzná a hravo zapadneš.
GROWps - GROWNi pracovné skupiny fungujú zadarmo a s cieľom prepojiť uzavretú skupinu špecialistov a nadšencov okolo konkrétnej témy - pravidelne a na dlhšie obdobie tak, aby mohlo dôjsť k skutočnému spoznaniu sa, výmene skúsenosti a znalostí, riešeniu reálnych problémov a napredovaniu. Skupina je vedená skúseným ambasádorom, ale vyžaduje sa vždy interaktivita, trochu prípravy, iniciatíva a ochota zdieľať.
Ambasádori: Každá skupina je vedená odborníkom z danej oblasti, ktorý pôsobí ako facilitátor. Prináša svoje jedinečné skúsenosti a udáva rámec problematike. Zároveň zodpovedá za chod skupiny a zapájanie sa členov. Sú to najmä zaujímaví odborníci zo zahraničia, ktorí vedia priniesť pohľad zvonku.
Princípy GROWps:
Zapájame sa všetci: Vedľajším efektom pracovných skupín je aj komunita. Naučíš sa teda novým veciam a k tomu spoznáš nových inšpiratívnych ľudí, od ktorých sa môžeš učiť, a ktorí sa môžu učiť od teba.
Kamery sú podľa možnosti zapnuté: Prosíme účastníkov, aby mali zapnuté kamery, teda sa u nás nebudeš rozprávať so šedými štvorčekmi (aj keď samozrejme nie každý má technické vymoženosti, ktoré by dovoľovali zapnutie kamery, čo plne rešpektujeme).
Plne sa sústredíme: Snažíme sa, aby účastníci mohli venovať maximum svojej pozornosti stretnutiu. Preto aj dopredu plánujeme a komunikujeme stretnutia.
Tvoríme komunitu: Nie je to len o budovaní vedomostí, ale aj o tebe, o jednotlivcovi v skupine ľudí, ktorá sa snaží napredovať vpred. V skupine môžeš slobodne prichádzať s nápadmi, navrhovať témy a komunikovať s ľuďmi.
Aktívne sa počúvame: Okrem toho, že získaš nové vedomosti, nápady, rady a zaujímavý network ľudí ako si ty, zlepšíš sa aj v počúvaní druhých. V tomto skille je málo expertov a preto aj táto skupina ti pomôže zlepšiť sa.
Head of Customer Experience v Kiuub, tréner a kvalitár, ktorý pomáhal stratupom v inkubačných a akceleračných programoch ako Uplift s nastavením dlhodobej udržateľnosti. V Kiuube stráži a spravuje zákaznícku cestu tak, aby ich klientom prinášali neustále vylepšené a kvalitnejšie služby. Zároveň sa venuje marketingovej stratégii a je certifikovaným trénerom Google pre Design Thinking.