Vo videu ti Milan Čanky prezradí, ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie.
Z videa sa dozvieš:
ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie spoločnosti,
ako si spraviť prieskum trhu,
ako analyzovať konkurenciu,
ako si pripraviť tzv. strategické intro, z ktorého sa následne vychádza pri tvorbe kreatívy,
ako pozicionovať značku,
ako určiť archetyp komunikácie,
ako pripraviť mediálnu stratégiu, atď.
Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/
Milan sa venuje online marketingu už viac ako 6 rokov a za ten čas nabral skúsenosti vo viacerých oblastiach, ako PPC reklama, SEO, Sociálne média, tvorba webstránok a pod. Pracovať začínal ako marketingový manažér na strane klienta, neskôr pracoval ako account manažér v agentúre a postupne prešiel na pozíciu Creative Team Leader & Digital Strategist pre SCR Interactive s.r.o.