Ako pripraviť komunikačnú stratégiu, ktorá ťa odlíši

Ako pripraviť komunikačnú stratégiu, ktorá ťa odlíši

Študenti strednej školy, študenti vysokej školy, mladí profesionáli, učitelia, neziskové organizácie, verejné inštitúcie, startupy, študentské projekty
Milan Čanky
Univerzitný technologický inkubátor STU InQb Profil organizácie

Vo videu ti Milan Čanky prezradí, ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie.

komunikacna strategia
komunikacia

Popis

Z videa sa dozvieš:

  • ako postupovať pri tvorbe komunikačnej stratégie spoločnosti,

  • ako si spraviť prieskum trhu,

  • ako analyzovať konkurenciu,

  • ako si pripraviť tzv. strategické intro, z ktorého sa následne vychádza pri tvorbe kreatívy,

  • ako pozicionovať značku,

  • ako určiť archetyp komunikácie,

  • ako pripraviť mediálnu stratégiu, atď.

Toto podujatie ti prináša Univerzitný technologický inkubátor STU InQb.
Facebook: https://www.facebook.com/univerzitnytechnologickyinkubatorstu
Instagram: https://www.instagram.com/inkubator_inqb/
Web: https://www.inqb.sk/

O autorovi

Milan Čanky

Milan sa venuje online marketingu už viac ako 6 rokov a za ten čas nabral skúsenosti vo viacerých oblastiach, ako PPC reklama, SEO, Sociálne média, tvorba webstránok a pod. Pracovať začínal ako marketingový manažér na strane klienta, neskôr pracoval ako account manažér v agentúre a postupne prešiel na pozíciu Creative Team Leader & Digital Strategist pre SCR Interactive s.r.o.