Čo budeš mať na starosti:
Podporu klientov našich služieb (pozri https://slovensko.digital/produkty/)
Pomôžeš nám s administratívnou a komunikačnou podporou našich klientov od ich registrácie, zapojenia, systému fakturovania až po podporu pri poskytovaní služieb. Postupy práce sú nastavené, no všetky nové nápady, ako ich zefektívniť, sú vítané.
Podpora pri fakturácii, evidencii pošty, archivácii a iných administratívnych prácach.
Podpora obchodných aktivít pre naše produkty
Pomôžeš aj s office manažmentom, organizáciou podujatí pre občianske združenie Slovensko.Digital a budovaní komunitných aktivít a projektov.
Do nášho tímu Slovensko.Digital o.z. a Služby Slovensko.Digital s.r.o. hľadáme administratívnu podporu pre našich klientov. Potrebujeme organizovaného človeka, ktorému nechýba zodpovednosť, samostatnosť a záľuba v poriadku. Ak ťa baví posúvať úlohy vpred a máš aj skúsenosť s e-commerce, si náš človek! Skúsenosť je viac ako vítaná, ale nevadí ani keď si čerstvý/á absolvent/ka (SŠ, VŠ).
Ponúkame ti:
Prácu na min. 80%-ný úväzok mesačne, najlepšie celý.
Prácu v modernej kancelárii v Binarium (min. 2-3 dni v týždni je nutné byť v kancelárii, ale niektoré úlohy je možné spracovať aj na home office)
Naozaj flexibilný pracovný čas.
Prácu v kolektíve skvelých ľudí, ktorým záleží na tom, aby sa na Slovensku žilo lepšie.
výkonný riaditeľ