Správa sociálnych sietí - Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn – firemný profil školy a osobný profil našej CEO (tvorba a plánovanie obsahu, pomoc pri marketingovej propagácii našich aktivít a eventov, hľadanie nových komunikačných kanálov).
Tvorba obsahu - zodpovednosť za produkciu vizuálneho obsahu (video/foto), spolupráca s tímom pri natáčaní a fotení, výber najlepších záberov a zadávanie na editáciu pre Reels, TikToky a krátke promo videá.
Stratégia a analýza výkonu - podieľanie sa na tvorbe a realizácii komunikačných stratégií, ktorých cieľom je zvýšiť povedomie o značke, engagement a rast sledovateľov.
Analyzovanie výkonu – sledovanie výkonnosti postov a kampaní cez nástroje ako Google Analytics, Facebook Insights a podobne. Tvorba jednoduchých reportov s návrhmi na zlepšenia.
Influencer marketing a komunita - spolupráca s influencermi a ambasádormi značky, hľadanie nových relevantných partnerov pre rozvoj značky.
Copywriting – písanie pútavých príspevkov, popisov k videám a reklamných textov.
Úzka tímová spolupráca – s editorom, grafikom, copywriterom a ostatnými členmi tímu na spoločných kampaniach a online aktivitách.
Sledovanie trendov – zachytávanie virálnych formátov, trendov a nových spôsobov, ako zaujať cieľovku.
Ako si ťa predstavujeme?
Skúsenosť s tvorbou content plánov, vymýšľanie tém a nových rubrík, napĺňanie content plánu.
Schopnosť písať pútavé texty, výbornú znalosť slovenského jazyka a cit pre vizuálny obsah.
Skúsenosť s používaním nástrojov Business Manager, Google Analytics, Zoomsphere alebo iným nástrojom na správu sociálnych sietí.
Skúsenosť s reportingom – porozumenie metrík.
Prehľad v trendoch a nových formátoch – vieš, aký obsah momentálne najlepšie funguje na IG, FB a TikToku.
Vieš si poradiť s natočením videa.
Skúsenosť s boostingom výhodou (nie podmienkou).
Schopnosť spolupracovať s ostatnými členmi tímu – nejdeme si one-man/woman show. Mal/a by si byť ochotný/á počúvať názory ostatných, prijímať spätnú väzbu a prispievať k riešeniu.
Vieš sa rýchlo a agilne prispôsobiť meniacim sa okolnostiam a potrebám tímu/organizácie/študentov.
Myslíš globálne a prichádzaš s novými nápadmi a riešeniami.
Schopnosť organizovať si čas a priority.
Samostatnosť pri rozhodovaní a zvládaní úloh bez mikromanažmentu.
Preberáš zodpovednosť za svoje rozhodnutia a činy.
Dôveruješ vlastným schopnostiam a schopnostiam ostatných členov tímu.
Nový člen tímu by mal mať:
Minimálne 1-2 roky skúsenosti so správou sociálnych sieti (na strane agentúry alebo klienta)
Prítomnosť u nás v škole – pozícia si vyžaduje osobnú prítomnosť
Reálny vplyv – Tvoja práca bude mať priamy dopad na budovanie a zlepšovanie našej značky.
Flexibilita – U nás nájdeš flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu.
Podpora rastu a vzdelávania – Investujeme do tvojej kariéry prostredníctvom mentoringu a vzdelávacích programov.
Sloboda a dôvera – Dôverujeme našim kolegom a dávame im priestor na realizáciu nápadov.
Inovatívne prostredie – Pracuješ v dynamickom prostredí, ktoré neustále rastie a inovuje.
CEO, Viktória Jakubovičová