Už takmer 30 rokov pomáhame značkám a firmám rásť, budovať reputáciu a hľadať nové spôsoby, ako osloviť zákazníkov, partnerov aj zamestnancov. V Seesame tvoríme stratégie, kreatívne kampane a príbehy, ktoré majú reálny dopad – či už ide o top medzinárodné značky, slovenské firmy, alebo neziskové organizácie.
V našom Brand & lifestyle tíme vytvárame zmysluplné komunikačné kampane pre mnohé globálne lovebrands. Ak ťa baví prepájať značky s komunitami a spotrebiteľmi, máš prehľad v komunikačných trendoch a zároveň vieš s istotou riadiť nielen produktovú komunikáciu, ale formulovať aj korporátne naratívy, tento inzerát je pre teba!
U nás budeš mať jedinečnú príležitosť premeniť svoju komunikačnú expertízu a kreatívne nápady na integrované kampane, ktoré budú mať zmysel aj pozitívny dopad. Tvojou zodpovednosťou bude navrhovať komunikačné stratégie a riadiť veľké aj menšie komunikačné kampane od úvodného brainstormingu až po realizáciu a reporting. Spolupracovať pri tom budeš s expertmi z celej agentúry, ktorí ťa nikdy nenechajú v štichu.
Počas svojich bežných dní budeš v pravidelnom kontakte s ľuďmi z tímu, klientmi, novinármi, influencermi, umelcami, dodávateľmi, a rôznymi inými stakeholdermi. Takže ak si typ, čo má vždy otvorené aspoň tri konverzácie naraz, táto dynamika ťa bude určite baviť.
vytvárať a implementovať komunikačné stratégie pre klientov z rôznych sektorov
viesť a rozvíjať projekty v oblasti FMCG a komunikačného poradenstva
spolupracovať s kolegami z rôznych tímov na tvorbe komplexných kampaní a plánov,
prezentovať komunikačné návrhy a stratégie - v slovenskom aj anglickom jazyku,
budovať a udržiavať vzťahy s kľúčovými novinármi, influencermi a stakeholdermi
podporovať mladších kolegov a zdieľať know-how
navrhovať kampaňové rozpočty a zodpovedať za efektívne odriadenie aktivít
Hľadáme seniorného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á:
má skúsenosti so seniorným vedením komunikačných projektov,
vie vytvoriť komunikačnú stratégiu, ktorá reflektuje potreby klienta,
má zmysel pre detail, praktické uvažovanie a silné analytické a strategické myslenie – premýšľa o dôsledkoch, nielen o faktoch,
orientuje sa na mediálnom trhu,
vie identifikovať relevantných influencerov/ stakeholderov a efektívne s nimi komunikovať,
má dobrý time management a vie si ustrážiť všetky deadlines,
proaktívne rieši kritické miesta v projekte ihneď, ako ich objaví,
má tímového ducha,
ovláda slovenčinu a angličtinu na výbornej úrovni – jazyk je náš denný nástroj.
zaujímavý plat a atraktívny systém benefitov (máme zaujímavý systém bonusov nad rámec platu; okrem toho má každý zamestnanec edufond na vzdelávanie a super zamestnaneckú appku
kvalitnú techniku a služby, ktoré ti uľahčia prácu (PC, mobil, taxi...),
príspevok do III. piliera,
mesačný plne-hradený sabatikal už po 4 odpracovaných rokoch,
3 sick days,
2 extra dni voľna v období sviatkov,
možnosť práce z domu (2x do týždňa),
primerane flexibilný pracovný čas,
kolektív profesionálov, ktorý je skúsený, ľudský a vždy si kryje chrbát.