Na pozícii budete
evidovať prijaté faktúry, sledovať ich splatnosť,
viesť agendu pokladničných operácií v pokladničnom denníku, vystavovať príjmové a výdavkové doklady, zabezpečovať hotovostný styk s bankou,
zverejňovať zmluvy a faktúry,
archivovať dokumenty,
spolupracovať na tvorbe a aktualizácii smerníc a interných predpisov za oblasť ekonomicko-technického pracoviska,
vyhotovovať zápisnice z porád a stretnutí,
kontrolovať evidenciu dochádzky zamestnancov/kýň knižnice a evidenciu prerušení,
viesť evidenciu dovoleniek,
pripravovať tlačové podklady k výpočtu miezd a ďalšie podklady pre pracovníka/čku zodpovedného za personálnu agendu pre výpočet výplat a miezd zamestnancov,
zabezpečovať v spolupráci s externým dodávateľom úlohy z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany a hygieny pracovného prostredia,
spolupracovať s externou zodpovednou osobou za ochranu osobných údajov zamestnancov/kýň,
viesť centrálnu evidenciu vybavovania práv dotknutých osôb v zmysle zákona o ochrane osobných údajov,
zabezpečovať drobný nákup,
zabezpečovať komunikáciu so zriaďovateľom v otázkach údržby a odstraňovania vzniknutých porúch na hnuteľnom majetku na všetkých pobočkách knižnice s výnimkou počítačového vybavenia a softvéru prostredníctvom externých dodávateľov,
zabezpečovať kontrahovanie dodávateľov pre potreby údržby a odstraňovania vzniknutých porúch hnuteľného a nehnuteľného majetku na všetkých pobočkách knižnice s výnimkou počítačového vybavenia a softvéru prostredníctvom externých dodávateľov s výnimkou počítačového vybavenia a softvéru prostredníctvom externých dodávateľov,
zabezpečovať kontrolu majetku, zaradenie, vyradenie, zasadnutia komisií – vytvorenie zápisnice, dátum vyradenia a likvidácie, koncoročnú fyzickú inventúru.
Hľadáme pracovníka/čku na ekonomicko-technické oddelenie. Vašou úlohou bude vykonávať podporné práce v oblasti administratívnych, ekonomických a personálnych činností, vykonávať správu budov a vedenie majetku. Vhodné pre uchádzača, ktorý sa rád analyzuje a nastavuje procesy, neustávle sa vzdeláva.
5 dní dovolenky naviac
2 voľné dni do roka na základe kolektívnej zmluvy
37,5 hodinový pracovný týždeň
možnosť zúčastniť sa na podujatiach organizovaných mestskou časťou a knižnicou
prístup k aktuálnej literatúre a periodikám
priestor na vzdelávanie a sebarozvoj
podieľať sa na strategickom rozvoji knižnice
práca v Starom Meste
riaditeľka