>
Miesto:
office (Bratislava)
Pracovný čas:
pevný
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
trvalý pracovný pomer
Odmena:
1200 - 1800 € / mes
Aktualizované: 14. 8. 2024

Ekonomicko-technický pracovník/čka v Staromestskej knižnici

Organizáca sa dynamicky rozvíja. Jej hlavným cieľom je podporovať aktivity posilňujúce vzťah verejnosti ku knihám, čítaniu, rozvoju literárnej, čitateľskej a informačnej gramotnosti, propagujúce čítanie, literatúru, tvorivosť, ale aj celoživotné vzdelávanie.

Financie
Inovácie
umenie a kultúra

Náplň práce

Na pozícii budete

  • evidovať prijaté faktúry, sledovať ich splatnosť,

  • viesť agendu pokladničných operácií v pokladničnom denníku, vystavovať príjmové a výdavkové doklady, zabezpečovať hotovostný styk s bankou,

  • zverejňovať zmluvy a faktúry,

  • archivovať dokumenty,

  • spolupracovať na tvorbe a aktualizácii smerníc a interných predpisov za oblasť ekonomicko-technického pracoviska,

  • vyhotovovať zápisnice z porád a stretnutí,

  • kontrolovať evidenciu dochádzky zamestnancov/kýň knižnice a evidenciu prerušení,

  • viesť evidenciu dovoleniek,

  • pripravovať tlačové podklady k výpočtu miezd a ďalšie podklady pre pracovníka/čku zodpovedného za personálnu agendu pre výpočet výplat a miezd zamestnancov,

  • zabezpečovať v spolupráci s externým dodávateľom úlohy z oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, požiarnej ochrany a hygieny pracovného prostredia,

  •  spolupracovať s externou zodpovednou osobou za ochranu osobných údajov zamestnancov/kýň,

  • viesť centrálnu evidenciu vybavovania práv dotknutých osôb v zmysle zákona o ochrane osobných údajov,

  • zabezpečovať drobný nákup,

  • zabezpečovať komunikáciu so zriaďovateľom v otázkach údržby a odstraňovania vzniknutých porúch na hnuteľnom majetku na všetkých pobočkách knižnice s výnimkou počítačového vybavenia a softvéru prostredníctvom externých dodávateľov,

  • zabezpečovať kontrahovanie dodávateľov pre potreby údržby a odstraňovania vzniknutých porúch hnuteľného a nehnuteľného majetku na všetkých pobočkách knižnice s výnimkou počítačového vybavenia a softvéru prostredníctvom externých dodávateľov s výnimkou počítačového vybavenia a softvéru prostredníctvom externých dodávateľov,

  • zabezpečovať kontrolu majetku, zaradenie, vyradenie, zasadnutia komisií – vytvorenie zápisnice, dátum vyradenia a likvidácie, koncoročnú fyzickú inventúru.

Koho hľadáme

Hľadáme pracovníka/čku na ekonomicko-technické oddelenie. Vašou úlohou bude vykonávať podporné práce v oblasti administratívnych, ekonomických a personálnych činností, vykonávať správu budov a vedenie majetku. Vhodné pre uchádzača, ktorý sa rád analyzuje a nastavuje procesy, neustávle sa vzdeláva.

Prečo si vybrať nás

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 5 dní dovolenky naviac

  • 2 voľné dni do roka na základe kolektívnej zmluvy

  • 37,5 hodinový pracovný týždeň

  • možnosť zúčastniť sa na podujatiach organizovaných mestskou časťou a knižnicou

  • prístup k aktuálnej literatúre a periodikám

  • priestor na vzdelávanie a sebarozvoj

  • podieľať sa na strategickom rozvoji knižnice

  • práca v Starom Meste

Znalosť jazyka

  • anglický - B1 - mierne pokročilý

Zručnosti

  • Google workspace - mierne pokročilý
  • Ekonomický software Trimel - začiatočník
  • Vodičský preukaz B - mierne pokročilý
  • MS Office - stredne pokročilý

Dodatočné informácie

V prípade záujmu nám prosím pošlite štruktúrovaný životopis a motivačný list (v rozsahu do 1 800 znakov) najneskôr do 31. 8. 2024. Zaujíma nás Váš vzťah ku knižniciam a iným verejným inštitúciám.

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Pre koho

  • čerstvého absolventa vysokej školy
  • mladého profesionála (prac. skúsenosti do 3 rokov od ukončenia VŠ)
  • profesionála

Manažér

riaditeľka

O organizácii

Milujem knihy/Amo libris

Občianske združenie Milujem knihy/Amo libris bolo založené v júni 2015. Jeho hlavným cieľom je podporovať aktivity posilňujúce vzťah verejnosti ku knihám, čítaniu, rozvoju literárnej, čitateľskej a in..
Viac o organizácii

Podobné ponuky