Požadované zručnosti:
Aspoň 2 roky skúseností na manažérsko marketingovej pozícii s odhodlaním sa ďalej vzdelávať
Anglický jazyk slovom aj písmom na úrovni C1
Preukázané skúsenosti s identifikáciou cieľového publika a s kreatívnym navrhovaním a vedením naprieč kanálmi marketingových kampaní, ktoré zapájajú, vzdelávajú a motivujú
Dobrá znalosť webových analytických nástrojov (napr. Google Analytics), Wordpress, WIX websites editors
Znalosť najnovších trendov a najlepších postupov v online a offline marketingu
Schopnosť tvoriť a administrovať sociálne siete
Práca s photoshopom, ilustrátorom a programom na úpravu videí
Zmysel pre detail
Záujem o umenie a kultúru
Schopnosť pracovať pod časovým tlakom
Schopnosť pracovať samostatne
Výborné komunikačné a osobnostné zručnosti
Pozícia zahŕňa:
Pripravovať a implementovať marketingovú a PR stratégiu a komunikačné ciele pre Trenčín 2026 spolu s programovým manažérom, projektovým manažérom, outreach manažérom, manažérom medzinárodných vzťahov a ostatnými členmi tímu
Zostavenie a vedenie komunikačného tímu Trenčín 2026
Pripravovať a monitorovať marketingový rozpočet pre marketingovú kampaň Trenčín 2026 v danom roku
Pripravovať komunikačné kampane pomocou všetkých kanálov / web, newsletter, facebook, instagram, twitter, linkedin, tiktok a iné, so zameraním sa na prístupnú komunikáciu a tvorba úspešnej marketingovej kampane od nápadu až po realizáciu
Realizovanie online a offline udalostí s publikom, profesionálmi a umelcami
Budovanie strategických vzťahov a partnerstiev s kľúčovými hráčmi a agentúrami
Reprezentácia Trenčín 2026 na medzinárodných cestovných konferenciách
Hľadanie možností ako ukázať Trenčín 2026 vo svete ešte viac
Administrácia webovej stránky
Meranie a podávanie správ o výkonnosti marketingových kampaní, tvorba prehľadu a hodnotenie cieľov
Písanie a hľadanie ďalších možností na písanie PR článkov, novinových článkov (online/offline)
Komunikácia s médiami
Tvorba, dohľad a schvaľovanie marketingových materiálov, od bannerov webových stránok až po tlačené brožúry a prípadové štúdie s grafickým dizajnérom
Výskum a analýza aktuálnych marketingových trendov a konkurencie
Hľadanie marketingových ambasádorov
Zastrešenie príprav návštevy poroty (December 2021) z komplexného hľadiska (vizuálne materiály, komunikácia, harmonogram)
Tvorba finálneho procesu obhajob pred porotou
Tvorba podujatia pre vyhlásenie konečných výsledkov víťaza EHMK (verejná udalosť)
Trenčín má jedinečnú šancu stať sa Európskym hlavným mestom kultúry a možno aj vďaka Vám sa nám to môže podariť! Pomôžte nám budovať mesto, v ktorom sa nám bude dobre žiť.