Viesť a inšpirovať tím - nastavovať ciele, plánovať stratégie, efektívne delegovať a rozvíjať kolegov v marketingovom tíme v duchu slúžiaceho líderstva.
Tvorba a realizácia marketingového a komunikačného plánu – od nápadu až po vyhodnotenie výsledkov. Rozvíjať „big-picture“ thinking – navrhovať marketing ako systém, nie len ako kampaň, ktorý bude zároveň nielen účinný, ale aj autentický s ohľadom na „ducha Kolégia“.
Budovanie a ochrana značky Kolégia – tvoriť brandbuildingovú stratégiu, dohliadať na konzistentný tone-of-voice a vizuálnu identitu, aktualizovať brand manuál a zabezpečiť jednotu naprieč všetkými kanálmi. Kreatívne zvyšovať povedomie o Kolégiu a jeho poslaní.
Spolupráca s externými partnermi – iniciovať a koordinovať spoluprácu s agentúrami, SEO špecialistami a médiami, zadávať briefy a vyhodnocovať spoluprácu.
Tvorba a implementácia komplexných kampaní – navrhovať, realizovať a merať efektivitu (KPI, ROI).
Práca s dátami – analyzovať cieľové skupiny, segmentovať trh, tvoriť persony a validovať hypotézy.
Koučing a mentoring – rozvíjať tím, podporovať rast a budovať dôveru.
Krízová komunikácia a reputačný manažment – zvládať výzvy s chladnou hlavou.
Inovácie v marketingu – zavádzať nové digitálne nástroje, AI, automatizáciu.
Zodpovednosť za rozpočet, legálnosť a reporting – dohliadať na financie, GDPR, VOP, komunikovať s vedením Kolégia a byť mostom medzi vedením a exekúciou.
Marketing ninja s talentom na slovo.
Hľadá spôsoby ako áno, nie dôvody prečo nie.
Vníma marketing ako službu a formáciu verejného svedectva.
Má skúsenosti zo stredne veľkých až veľkých organizácií, agentúr alebo korporácií.
Ovláda viacero oblastí marketingu (digital, obsah, komunitu, médiá, eventy…).
Vie analyzovať dáta, tvoriť insighty a overovať hypotézy.
Vie delegovať, kontrolovať výstupy a motivovať tím s ohľadom na silné stránky svojho tímu (pozn. pracujeme s gallup).
Je samostatný, zvláda aj zložité situácie a vie konštruktívne pristúpiť k spätnej väzbe.
Ovláda nástroje ako Meta Business, Mailchimp, Canva, WordPress, Google Analytics (aspoň základy).
Je ochotný pracovať aspoň 3x týždenne z kaštieľa v Ivanke pri Dunaji.
Ponúkame prácu, ktorá má zmysel a pozitívny dopad na životy detí, študentov aj dospelých naprieč Slovenskom.
Toto nie je “udržiavací” job v hotovej agentúre. Tu je možnosť nastaviť si vlastný tím, procesy a štandardy, vytvoriť niečo, čo má hlboký obsah, nie len vizuálny obal. Nepracuje sa iba na výkonnostných kampaniach pre e-shopy, ale buduje sa reputácia inštitúcie, ktorá mení hodnotové nastavenie generácií.
Pretože bude pri rozhodovaní, nie len pri exekúcii - stakeholderi potrebujú partnera, nie “grafika so strategickými ambíciami”.
Riešenie pre pestré portfólio značiek, programov, cieľoviek, ktoré sú rôznorodé a komplexné (žiadna nuda, žiadna monotónnosť, ale živý ekosystém úloh).
Učí sa navigovať hodnotový konflikt medzi modernou formou a konzervatívnym obsahom – čo je výborný tréning pre strategické myslenie.
Máme skvelý tím, pracujeme v kaštieli s parádnou terasou na obedy, flexibilný pracovný čas, prorodinné prostredie, veľa podpory, prajnosti. Pomáhame si rásť profesionálne aj ľudsky.
Široká sieť inšpiratívnych kontaktov a komunita okolo Kolégia.
Budeš sa rozvíjať podľa svojich talentov a silných stránok. Každý člen tímu absolvuje Gallup test talentov a dostáva mentoring od certifikovaného kouča.
Práca v prostredí, ktoré stavia na intelekte, kultúre a viere, nie na dobových trendoch.
Parkovanie a káva zdarma :)