Hľadáme kreatívnu posilu do komunikačného tímu IPčka, ktorá bude mať primárne na starosti sociálne siete, ale zvládne aj blog, newsletter či kampaň.
Vieš, ako zaujať mladých bez bulváru, poznáš silu TikToku a vieš, čo funguje na Instagrame? Máš kopec kreatívnych nápadov na posty a láka ťa zmysluplná komunikácia o duševnom zdraví? Vyznáš sa v štatistikách, máš skúsenosti s nastavovaním reklám a vieš komunikovať aj inak ako cez sociálne siete - písať newslettre, blogy či natáčať krátke videá?
Tak možno hľadáme práve teba. Pomôž nám hovoriť o duševnom zdraví tak, aby to malo skutočný dopad.
Kľúčové zodpovednosti:
spravovanie a tvorba obsahu na sociálne siete IPčka,
spolupráca na komunikačných a fundraisingových kampaniach,
tvorba obsahu na ďalšie komunikačné kanály (web, blog, podcasty, a pod.),
analýza výkonu (sledovanie štatistík, optimalizácia obsahu, spolupráca na stratégiách),
podpora regionálnych tímov IPčka – dohľad nad ich sociálnymi sieťami a prípadná pomoc pri tvorbe obsahu.
Požiadavky na kandidáta
minimálne 5 rokov skúseností so spravovaním sociálnych sietí (tvorba stratégie aj obsahu),
preukázateľná skúsenosť s tvorbou komunikačných stratégií na sociálnych sieťach,
schopnosť pracovať v rýchlo sa meniacom prostredí a prioritizovať úlohy,
schopnosť pracovať strategicky, samostatne a zodpovedne,
strategické myslenie a zameranie na efektivitu a dopad komunikácie,
vysoká miera empatie, cit pre medziľudské vzťahy a hodnotové ukotvenie
Na to, aby bola táto pozícia pre teba tá pravá, mal/a by si spĺňať väčšinu z týchto predpokladov:
rozumieš sociálnym sieťam a vieš ich strategicky aj citlivo uchopiť (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn),
máš kreatívne nápady na kampane aj konkrétny obsah, rád / rada tvoríš texty, vizuály aj videá a vieš sa napojiť na aktuálne trendy,
máš zanietenie pre duševné zdravie, rozumieš jazyku mladých, ale vieš tvoriť obsah aj pre vážnejšie publiká (rodičov, partnerov či inštitúcie),
vieš si vybudovať stratégiu a postupne ju aj realizovať,
vieš vyhodnocovať dáta a dopady, a robiť na základe nich ďalšie rozhodnutia,
vieš, prečo je dôležité, aby boli organizácie na sociálnych sieťach aktívne - aby aktívne komunikovali, mali jednotné vystupovanie, zapájali followerov, reagovali na nich, vysvetľovali zložité témy, či odpovedali kritikom, a vieš tiež ako naložiť s hejtom či s ťažšími formami komunikácie,
dokážeš rýchlo a výstižne spracovať, čo sa u nás v IPčku deje – do postu, blogu, newslettra alebo článku - a nemáš problém vyraziť aj do terénu,
máš cit pre jazyk a štylistiku, a nenechávaš po sebe hrubky,
zvládneš základnú grafiku v Canve či natočiť reelsko na mobil a postrihať si jednoduché videá,
vieš spolupracovať - čaká ťa totiž koordinácia nielen s vedením komunikácie a IPčka, ale aj s našimi regionálnymi IPčkami, klubmi či ďalšími kolegami a kolegyňami.
Niektoré zo zručností ťa vieme samozrejme doučiť, najdôležitejšie pre nás je, že:
máš svoju prácu rád / rada a snažíš sa ju robiť čo najlepšie,
chceš sa stále zlepšovať, učíš sa nové veci, hľadáš samostatne riešenia a používaš Google a tutoriály,
dodržiavaš termíny a vieš prevziať zodpovednosť za svoju prácu,
záleží ti na téme duševného zdravia a chceš o nej nahlas hovoriť.
A za tieto vlastnosti budeš mať tiež bonusové body:
máš skúsenosti so SEO, reklamou na sociálnych sieťach alebo s Google Analytics,
ak zadanie nepríde za tebou, prídeš ty za ním,
vieš ešte stále tvoriť vlastné, originálne texty a nespoliehaš sa vo všetkom na AI - aj keď ju vieš efektívne využívať,
máš systém vo svojich taskoch a zvládaš mať v tom všetkom poriadok,
si samostatný/á, no vieš pracovať aj v tíme.
Zmysluplná práca, ktorá má reálny dopad na životy ľudí a posúva témy duševného zdravia vpred.
Flexibilný pracovný čas – vieme, že kreativita neprichádza na povel od 9:00 do 17:00.
Možnosť pracovať z domu (čiastočný home office podľa dohody).
Zmysluplné výzvy, ktoré ťa profesijne aj osobne posunú.
Možnosť odborného rastu a zapojenia sa do zmysluplných kampaní a projektov IPčka.
Tím, ktorý ťa podrží – mladý, hodnotovo založený kolektív, kde sa navzájom počúvame a podporujeme.
Otvorená kultúra, v ktorej sa môžeš zapájať do tvorby komunikácie aj strategických rozhodnutí.
Príležitosť rásť spolu s organizáciou, ktorá sa neustále vyvíja a posúva ďalej.
Férové finančné ohodnotenie zohľadňujúce tvoje skúsenosti