Ako finančný/á manažér/ka budeš zodpovedný/á za finančné riadenie organizácie, koordináciu projektových a tímových rozpočtov a zabezpečenie transparentného hospodárenia v spolupráci s vedením Domky. Hľadáme človeka, ktorý je systematický, zodpovedný a má skúsenosti s vedením tímu.
Tvoje hlavné úlohy budú
koordinácia finančných procesov v organizácii v spolupráci s riaditeľkou sekretariátu
príprava a sledovanie rozpočtov (projekty, granty, celkový chod organizácie)
projektové vedenie štátnej dotácie a implementácia zmluvných podmienok do stredísk
finančná analýza združenia
nastavovanie finančných procesov a smerníc a zavádzanie do stredísk
podpora projektových koordinátorov pri tvorbe finančných častí projektov
vedenie a rozvoj malého tímu (účtovník, junior finančná manažérka, mzdárka, office manažérka)
zodpovednosť za zmluvné podmienky grantov a ich vyúčtovanie
komunikácia s inými tímami, dobrovoľníkmi zodpovednými za financie v Domkárskych strediskách vrátane rehoľníkov, komunikácia s externými partnermi
uzatváranie dohôd o financiách s partnerskými organizáciami a tvorba zmlúv
agenda 2 alebo 3 % z dane a sledovanie cashflow
ekonomické podklady pre Valné zhromaždenie a interný reporting riaditeľke a predsedovi združenia
máš aspoň 4 roky praxe vo finančnom manažmente,
vyznáš sa vo finančnom riadení projektov (granty, dotácie),
máš ekonomické vzdelanie a si samostatný/á v organizácii svojej práce,
zodpovednosť, precíznosť a dôslednosť sú tvojou silnou stránkou,
vieš komunikovať s rôznorodými ľuďmi – od dobrovoľníkov po partnerov,
výhodou je poznanie prostredia Domky alebo saleziánskej rodiny,
výhodou je vodičský preukaz typu B
zmysluplnú prácu, ktorá má dopad na život mladých
podporu vo vzdelávaní a osobnom rozvoji
flexibilný pracovný režim (kancelária + home office) po skúšobnej dobe
možnosť využitia firemného auta
5 dobrovoľníckych dní navyše k dovolenke
100 % preplatená PN po uplynutí 1 roka zamestnania sa v Domke
2x káva grátis denne
vybrané vzdelávanie na rozvoj