>
Miesto:
hybrid (Bratislava)
Pracovný čas:
flexibilný
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
trvalý pracovný pomer
Odmena:
od 1500 € / mes
Uvádzaný plat predstavuje minimálnu tarifnú zložku s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.
Aktualizované: 14. 5. 2025

Mzdový/á účtovník/čka so znalosťou personalistiky

Zabezpečujeme podporné činnosti potrebné na chod organizácii v zriaďovateľskej a zakladateľskej kompetencii Hlavného mesta SR Bratislavy. Podieľame sa na efektívnom a hospodárnom využití prostriedkov z rozpočtu mesta. Poď aj Ty pracovať pre moderný hub v srdci Bratislavy!

flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.
personalistika
HR
mzdy

Náplň práce

Sme Bratislavské centrum služieb, moderný HUB v srdci Bratislavy, ktorý pomáha mestským organizáciám fungovať efektívne. Hľadáme posilu do nášho tímu Ľudských zdrojov  – niekoho, kto rozumie mzdám, vyzná sa v legislatíve a zároveň mu nie je cudzia ani personálna agenda.

Pracovná náplň: 

  • Komplexné spracovanie a zodpovednosť za mzdovú agendu pre BCS a ďalšie mestské organizácie

  • Príprava podkladov a výpočet miezd a platobných príkazov

  • Správa zamestnaneckých mzdových a personálnych údajov v informačných systémoch 

  • Spracovávanie výkazov - komunikácia so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami a daňovým úradom

  • Rekapitulácie vyúčtovania miezd, mzdové listy, ročné zúčtovanie, daňový bonus, evidenčné listy dôchodkového zabezpečenia

  • ​Poskytovanie personálnej starostlivosti o zamestnancov od prijatia až po výstup, vrátane odmeňovania

  • Príprava všetkých pracovnoprávnych dokladov

  • ​Sledovanie legislatívy (Zákonník práce, zákony č. 552 a 553/2003 Z.z., a iné)​


Koho hľadáme

Požiadavky na kandidátov/-ky:

  • aspoň 3 – 5 rokov praxe v oblasti mzdového účtovníctva a personalistiky

  • skúsený používateľ MS Office 365

  • skúsenosť so mzdovým softvérom (znalosť VEMA je veľkým plusom, radi však aj zaškolíme)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Samostatnosť aj schopnosť tímovej spolupráce
• Zorganizovanosť, proaktivita a zmysel pre detail
• Bezúhonnosť
• Prax vo verejnej správe je vítaná 

Prečo si vybrať nás

Zamestnanecké výhody, benefity

  • 37,5-hodinový úväzok s flexibilným pracovným časom

  • Práca z domu 2x týždenne – po skúšobnej dobe, podľa dohody a potrieb tímu

  • 1 týždeň dovolenky nad rámec zákona

  • 2 dni voľna ročne na regeneráciu

  • Príspevok na DDS 2 %

  • Teambuildingy a spoločné akcie

  • Skvelá dostupnosť – sídlo v centre Bratislavy

  • Stabilita a zmysluplnosť práce pre mesto a jeho organizácie

Dodatočné informácie

Ak Ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej organizácii.

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Dátum ukončenia výberového procesu

12. 8. 2025

Pre koho

  • profesionála

O organizácii

Bratislavské centrum služieb

Bratislavské centrum služieb zabezpečuje podporné činnosti potrebné na chod organizácii v zriaďovateľskej a zakladateľskej kompetencii Hlavného mesta SR Bratislavy, čím sa podieľa na efektívnom a hosp..
Viac o organizácii

Podobné ponuky