>
Miesto:
hybrid (Bratislava)
Pracovný čas:
flexibilný
Druh úväzku:
Plný úväzok
Spolupráca:
trvalý pracovný pomer
Odmena:
od 2000 € / mes
Uvádzaný plat predstavuje minimálnu tarifnú zložku s osobným príplatkom podľa zák. č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Konečná výška platu úspešného kandidáta bude predmetom rokovaní a odvíja sa od profesijných skúseností a dĺžky praxe.
Aktualizované: 30. 5. 2025

Manažér/ka verejného obstarávania

Zabezpečujeme podporné činnosti potrebné na chod organizácii v zriaďovateľskej a zakladateľskej kompetencii Hlavného mesta SR Bratislavy. Podieľame sa na efektívnom a hospodárnom využití prostriedkov z rozpočtu mesta. Poď aj Ty pracovať pre moderný hub v srdci Bratislavy!

flexi
FLEXi faktor oceňujú napríklad pracujúce mamy s malými deťmi, projekťáci či študenti.
verejné obstarávane
nákup

Náplň práce

Posilni náš tím ako manažér/-ka verejného obstarávania pre potreby bratislavských mestských organizácií a pomôž nám posúvať veci vpred – profesionálne, transparentne a s chuťou zlepšovať verejný priestor.

Naše oddelenie verejného obstarávania práve prechádza organizačnými zmenami, ktoré nám pomôžu pracovať efektívnejšie a posilniť našu odbornosť. 

Je to skvelý moment pridať sa – hľadáme niekoho, kto má chuť prinášať nové nápady a byť pri formovaní toho, kam sa ako organizácia posunieme.

Ak hľadáš miesto, kde tvoje skúsenosti a iniciatíva dostanú priestor rásť, radi ťa spoznáme!

 

Čomu sa u nás budeš venovať:

  • Budeš spracovávať požiadavky zákazníckych organizácií na obstarávanie prostredníctvom Portálu BCS alebo iných nástrojov.

  • Zabezpečíš komplexné riadenie celého procesu verejného obstarávania – od prípravy až po vyhodnotenie

  • Budeš úzko spolupracovať so zákazníkmi a v prípade potreby aj s metodikmi, právnikmi či inými odborníkmi, aby ste nastavili optimálne obchodné podmienky a stratégiu obstarávania

  • Prostredníctvom nástrojov na elektronickú komunikáciu zabezpečíš celý proces verejného obstarávania – od vyhlásenia zákazky, cez komunikáciu s uchádzačmi, až po zverejnenie výsledkov a zmlúv

  • V tvojich rukách bude aj riešenie vzniknutých situácií v procese obstarávania – očakávame proaktívny prístup a návrhy efektívnych riešení

  • Nevyhneš sa ani pravidelnému sledovaniu a vyhodnocovaniu úspešnosti zrealizovaných obstarávaní podľa stanovených kritérií

  • Podieľať sa budeš aj na plánovaní obstarávaní a aktívne sa zapojíš do návrhov na zlepšenie v rámci zverenej kategórie nákupov

Koho hľadáme

  • Minimálne 3 roky skúseností s vedením celého procesu verejného obstarávania 

  • Ukončené VŠ vzdelanie 

  • Znalosť legislatívy súvisiacej s verejným obstarávaním

  • Silné jazykové zručnosti v slovenčine – schopnosť porozumieť textu aj samostatne vytvárať text

  • ​Bezúhonnosť

  • Schopnosť koncepčne a analyticky myslieť

  • Výborné komunikačné, argumentačné a prezentačné zručnosti

  • Organizovanosť, zodpovednosť, zmysel pre detail a proaktivita

Prečo si vybrať nás

Zamestnanecké výhody, benefity

  • ​Flexibilný pracovný čas

  • Možnosť pracovať z domu - hybrid

  • Zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona

  • 2 dni voľna na regeneráciu navyše

  • Príspevok na DDS

  • Rôzne teambuildingové aktivity

  • Vzdelávanie zamestnancov

Dodatočné informácie

Ak Ťa naša ponuka zaujala, pošli nám svoj životopis spolu s motivačným listom v slovenskom jazyku. Kontaktovať a následne na pohovor budeme pozývať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem o prácu v našej organizácii.

Detaily

Nástup

Ihneď (dohodou)

Dátum ukončenia výberového procesu

12. 8. 2025

Pre koho

  • profesionála

O organizácii

Bratislavské centrum služieb

Bratislavské centrum služieb zabezpečuje podporné činnosti potrebné na chod organizácii v zriaďovateľskej a zakladateľskej kompetencii Hlavného mesta SR Bratislavy, čím sa podieľa na efektívnom a hosp..
Viac o organizácii

Podobné ponuky