Hana Nováková

Head of Customer Success @ Kontentino
University of Copenhagen, Copenhagen, Geography & Geo Informatics, 2013
Bratislava, Bratislavský, Slovensko

Rada sa podelim o skusenosti zo start-up SaaS sfery, konkretnejsie z oblasti customer success a sales. Ak ta zaujima, ako co najlepsie nastavit procesy, aby vztahy medzi klientami a firmou fungovali tak, ze sa o nich bude hovorit po celom svete, tak sa mi urcite ozvi :).

Oblasti, s ktorými vám ako mentor pomôžem

customer support
customer experience
saas
leadership

Viac o mne

Som clovek, ktory rad vedie teamy, rad buduje nove veci, rad sa neustale vzdelava a vymysla nove vecicky na experimentovanie. Velku radost mam, ked vidim ako mi niekto 'rastie pod rukami' :).

Kľúčové slová o mne

success management
leadership
saas

Pracovné skúsenosti

Head of Customer Success @ Kontentino
Bratislava
Aktualne mam na starosti team success / sales managerov, s ktorimi neustale vymyslame nove experimenty, procesy a strategie. To sa nam aj vyplaca, kedze nas customer servis je stale nasou silnou strankou neustale ocenovanou nasimi klientami :).
2018 - súčasnosť
Marketing Manager @ Henkel
Bratislava
Tato pracovna pozicia ma vnorila do sveta digitalneho marketingu, najma socialnych medii. Bola som pri aplikacii noveho CRM systemu pre celu firmu, co bola pre mna skvela korporatna skusenost :).
2014 - 2017

Vzdelanie

Vysokoškolské
MSc. , Geography & Geo Informatics
University of Copenhagen, Copenhagen
2011 – 2013

Preferencie

Mentoring pre
  • stredoškoláka
  • vysokoškoláka
  • mladého profesionála
  • neziskovú organizáciu
  • verejnú inštitúciu
  • startup
  • študentský projekt

Témy/oblasti, ktoré chcem mentorovať
  • customer support
  • customer experience
  • saas
  • leadership

Dĺžka mentoringu
  • jednorazovo
  • 3 mesiace
  • 6 mesiacov
  • 9 mesiacov
  • 12 mesiacov
Ako rýchlo reagujem

do dňa

Nahlásiť používateľa