
TLDR; Hľadáme milého/ú 3D grafika/čku na 2–5 h týždenne (online), ktorý/á v Blenderi vytvorí statické game-ready modely (nábytok, rekvizity), spraví HP→LP, UV unwrap a textúry (podľa chuti aj LOD/rig/animáciu) alebo sa to chce naučiť. Nástroje sú zadarmo (Blender, Krita/GIMP). Prostredie je bezpečné a podporujúce (LGBTQ+ & ženy), ponúkame mentoring (Blender/UE5), referencie, kredit a preplatenie drobných nákladov. Cieľ: malá knižnica game-ready modelov do projektu
🧱 Modelovaním statických objektov v Blenderi (stoly, stoličky, lampy, knihy, nástroje…) podľa zadania.
🏗️ High-poly → Low-poly workflow: najprv detailne, potom zjednodušiť model tak, aby bol vhodný na využitie pre hru.
🗺️ UV unwrapom a textúrovaním: “rozložiť” povrch modelu na 2D obrázok a naniesť naň farby/materialy.
🎯 Prípravou “game-ready” assetov: bez lietajúcich polygónov a stratených vertexov, v správnych mierkach, s prehľadnými materiálmi s rozumnou texel density, ako .blend projekt s finálnym exportom do FBX/GLTF
🧩 Šablónami a konzistenciou: používať jednoduché pravidlá (názvoslovie, mierka, základné nastavenia), aby do seba všetko zapadalo.
Pozn. ak chceš, postupne ťa vieme doučiť aj weight paintu, práci s vertex skupinami, LOD, prípadne príprava rig & control rigu, práca s animáciami - podľa záujmu! Rovnako nie je prekážka ak vieš iba jednu/dve z požadovaných zručností, zvyšok ťa vieme doučiť.
🧑🤝🧑 Tím: 2 aktívni členovia (5+ rokov v hernom vývoji) + 3 dobrovoľníci/študenti.
🎮 Rozbehnuté projekty: vzdelávacie a menšie herné prototypy, kde vieme hneď použiť nové objekty.
🧭 Podklady: fotky, referencie a jednoduché nákresy k objektom; priebežný zoznam priorít v Notione.
🧩 Základ pravidiel ako veci (ne)robiť: máme jednoduché “game-ready” zásady (mierka, názvy, export), ktoré si s tebou prejdeme.
📣 Komunikačné kanály bežia: Discord/Notion/Drive sú pripravené, máš kde odovzdať a dostať feedback.
🧰 Malá knižnica assetov: súbor 'čistých', optimalizovaných objektov, ktoré môžeme ihneď použiť v projekte.
⚡ Rýchlejšia produkcia: čím viac nás je, tým viac vecí vieme spraviť (a v lepšom časovom dohľade)
🎯 Pokrytie potrieb projektov: priorita na rekvizity a nábytok, aby sme posunuli hrateľné prototypy a ukážky do ďalšej fázy vývoja z fázy prototypu.
🧑🤝🧑 Mladý, priateľský tím a bezpečné prostredie pre LGBTQ+ ľudí a ženy (nulová tolerancia obťažovania).
🧠 Mentoring v Blenderi/UE5 + priebežný art/tech feedback.
🏅 Potvrdenie o dobrovoľníctve, referencie a kredit na webe (ale to je snáď samozrejmosť všade).
💸 Preplatenie drobných nákladov spojených so spoluprácou (ako napríklad addony na zjednodušenie práce).
🌱 Rast zručností: možnosť skúsiť LOD, weight paint, rig, animáciu a ďalšie – podľa chuti.
🧱 Scény v našich projektoch už nebudú "iba bloky" ktoré čakajú na spracovanie: čím viac (hotových) objektov, tým menej greyboxov! Yay.
🚀 Rýchlosť: Dvaja šikovní grafici spravia omnoho viac roboty v rovnakom čase ako jeden.
🧭 Konzistentný vizuál: jednotná mierka, materiály a export = naši programátori sa nesmierne potešia
👥 Lepšie delenie práce: keď každý vie, čo má robiť, vieme toho spolu spraviť omnoho viac
hlavou